יום שני, 22 בספטמבר 2014

פרסום בפייסבוק – איך לפרסם את האירוע שלך בצורה הטובה ביותר?

קיום של אירועים עסקיים מושכי לקוחות חדשים או השתתפות בתערוכות וכנסים בעלי משמעות עסקית יכולים לקחת את החברה או הארגון לגבהים חדשים. כדי להצליח באמת, חשוב להקפיד על יצירת מודעות תוך פרסום נכון. לצורך כך, חשוב לעשות שימוש בכלי הרשתות החברתיות.

שלא כמו פרסום ברדיו, בטלוויזיה או בעיתון, פרסום נכון בפייסבוק נתפס כדבר חדשני ואפקטיבי, בלתי אמצעי ואמין. השאלה הגדולה היא איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. את ה
תשובה לכך ניתן לחלק לכמה חלקים:

  1. ההיבט הויזואלי 
  2. המילה הכתובה 
  3. שעת הפרסום 
  4. שימוש בפרסום ממומן 
  5. הקמפיין הממוקד 

תמונה טובה מאלף מילים 


כאשר תשומת הלב של הגולש צריכה להתחלק בין גירויים רבים ושונים, חשוב מאוד לתפוס את העין במהירות, תוך שימוש בגורמים ויזואליים בעלי עוצמה. גם כאשר עושים שימוש שיווקי בפייסבוק הכלל הזה נכון, ולכן יש לעשות שימוש בתמונות מושכות וצבעוניות.

התמונות, יכולות להציג אירועים קודמים, מוצרים אטרקטיביים ולקוחות מחייכים. תמונות איכותיות, שיזכו לכמות לייקים רבה וגם לשיתופים, יתרמו מאוד מבחינה שיווקית, בדרך של שיווק וויראלי.


מידע עם ערך מוסף 

למרות שתמונה אחת שווה מאלף מילים, מעבר ליצירת עניין ראשוני חשוב לספק לגולשי הפייסבוק גם מידע אמין, רלוונטי בעל ערך מוסף. הקפדה על ניסוח פוסטים בצורה נכונה, תוך שימוש במלים ממוקדות אשר מניעות לפעולה, תוכל להביא יותר עניין קהל לאירוע הע
סקי .

שעת הפרסום 

כידוע, הפייסבוק הוא זירה שלא נחה לעולם ולא עוצרת לרגע. במקביל, חשוב לזכור שיש משמעות לשעת פרסום הפוסט מבחינת החשיפה המקסימלית לקהל היעד. מוצרים מסוימים וחברות מסוימות יזכו להצלחה אם יעלו פרסום לרשת החברתית בשעות הבוקר בעוד שחברות אחרות, אשר פונות לקהל יעד שונה, יצליחו יותר אם יפרסמו בשעות אחר הצהריים. ככלל, מומחים ממליצים לפרסם סמוך לשעות 10 בבוקר או 5 אחר הצהריים.

פרסום ממומן 

לצד השימוש הרגיל והחופשי בפייסבוק, כאשר רוצים לקדם יוזמה עסקית, כינוס, אירוע עסקי או תערוכה חשובה, יהיה נכון להשתמש גם בפרסום ממומן. השילוב של פרסום ממומן מצליח להביא קהל יעד נוסף, במיוחד כאשר מתמודדים עם יעדים מוגבלים בזמן.

הקמפיין הממוקד 

במידה ולא קיימת מגבלת זמן, אפשר להצליח יותר באמצעות בניית קמפיין ממוקד. קמפיין כזה, שמרכזו יהיה הפייסבוק, יוכל להשיג יעדים בצורה טובה יותר בזכות קונספט מאוזן ואפקטיבי. הקמפיין יכול לכלול תקשורת פתוחה עם קהל המתעניינים, וכך ייצור באז בקרב גולשים נוספים, במספרים גדולים.

אתם מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק שלנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה