יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

כך תהפכו את הכנס שלכם להצלחה מסחררת

מתכננים כנס בתחום העסקי בו אתם עוסקים? כנס מוצלח הוא שילוב של תכנון מוקפד, בחירת המיקום המתאים, עיצוב נכון של המקום על מנת שהכנס יאפשר לאנשים להכיר זה את זה ולדבר בפרטיות, פרסום לקהל היעד הנכון ועוד פרטים קטנים שיכולים להפוך את הכנס להצלחה מסחררת.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

ניתן למצוא בארץ מגוון רחב של אולמות לכנסים, המתאימים לכל גודל ולכל תקציב. כדאי לבחור מיקום מרכזי עם מקומות חנייה סמוכים. כמו כן, חשוב להתאים את האולם לכמות האנשים העומדים להגיע לכנס, על מנת שלא יחושו צפיפות באולם קטן מדי, או לחלופין ירגישו אבודים באולם המתאים לכמות אנשים כפולה. טיפ קטן – עדיף תמיד לבחור באולם גדול יותר, מכיוון שניתן להקטין אותו לפי כמות האנשים באמצעות חציצה מתאימה. אם בחרתם באולם מודולרי, תוכלו בקלות להרחיב אותו או להקטין אותו לגודל הרצוי.

איך לפרסם את הכנס?

היתרון הגדול של העשור האחרון הוא יכולת פילוח מדויקת של קהל היעד שלכם. לדוגמא, אם הכנס עוסק באיפור או בתזונה ומיועד בעיקר עבור נשים בטווח גילאים מסוים, תוכלו לפרסם אותו ברשתות החברתיות וברשת הפרסום של גוגל אך ורק לקהל זה. כדאי להתייעץ עם חברה העוסקת בפרסום מקוון ויכולה לסייע בבניית קמפיין אפקטיבי.
אם מדובר בכנס רב משתתפים עם תקציב גבוה, מומלץ לשלב את הפרסום המקוון עם פרסום במדיומים נוספים כמו פרסום במגזינים בתחום הכנס, פרסום בתוכניות רדיו (כמו למשל תכנית בריאות המיועדת לנשים) או אף לקדם אותו באמצעות יחסי ציבור בהשתתפות בתוכניות טלוויזיה רלוונטיות.


הזמינו אנשים מוכרים בתחום הכנס

אנשים אוהבים להגיע לכנסים לא רק על מנת להכיר קולגות או לקוחות פוטנציאליים בתחום, אלא בעיקר על מנת לרכוש ידע מקצועי נוסף שיכול לסייע להם בתחום עיסוקם. חשוב להזמין דמויות מוכרות בתעשייה, או אפילו לתבל את רשימת המרצים שלכם עם 'סלבס' בתחום זה, המופיעים בטלוויזיה ומשמשים כמרצים פופולריים. בדיקה מהירה באינטרנט של מרצים שהופיעו בכנסים אחרים בתחום תסייע לכם לבנות את הליין אפ המנצח.

דאגו לכלי כתיבה, לשתייה ואפילו למזון קל בסביבה

אם מדובר בכנס מקצועי, מומלץ לשוות לו תחושה רצינית באמצעות אספקה של כלי כתיבה וחוברות בהן הקהל שלכם יוכל לכתוב הערות. חברות רבות המציגות בכנס יוכלו לסייע בכך באמצעות הפקה של כלי כתיבה ושל מחברות ממותגות עם לוגו החברה, כחלק ממוצרי הפרסום שהן מחלקות בכנס. כמו כן, חשוב לוודא שיהיה מקום בו אנשים יכולים לקבל בקבוק מים, חטיף קל או לרכוש ארוחה קלה בקפיטריה במקום. אורח רעב הוא אורח שעשוי לעזוב את הכנס באמצע, ולא לחזור. אם הכנס נמשך יום שלם, נהוג להגיש בו ארוחה לבאי הכנס.

לסיכום, כנס מוצלח מתחיל בתכנון נכון, בבחירת האולם המתאים ובבנייה של צוות מרצים מנצח שיגרום לקהל שלכם להגיע דווקא לכנס שלכם ולא לכנס של המתחרים בעוד חודשיים.

מעוניינים לערוך כנס במרכז הירידים תל אביב? לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה