יום שני, 27 במאי 2013

תערוכות לקהל הרחב – משהו מעניין לכל אחד

בשנים האחרונות, ניתן לראות גם מגמה משמעותית של תערוכות רחבות לקהל הרחב של צרכני הקצה. כאן, קהל היעד הוא לא אנשי מקצוע, אלא הצרכן הרגיל. בתערוכות אלו הצרכנים יכולים להיחשף לעולם שלם של מוצרים מתחום עניין מסוים ובדרך כלל, גם ליהנות ממבצעי קידום מכירות או הנחות ייחודיות למבקרים בתערוכה. דוגמאות לתערוכות אלו הן תערוכות למוצרים בתחום ההיריון והלידה, תערוכות למתחתנים, תערוכות רכבים, תערוכות בתחום העיצוב לבית וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה