יום שני, 30 בספטמבר 2013

תכירו את הלקוחות שלכם!

כל חברה המתעסקת בתחומים המחייבים אינטראקציה חשוב להכיר את הלקוחות שלה, במיוחד בעידן שבו הרשתות החברתיות ואתרי האינטרנט  מצמצמים את האפשרות  ליחסים בינאישיים עם הלקוחות . אמנם לאינטרנט כוח רב מאד והזדמנות לחשוף אתכם, את השירות או המוצר שאתם מציעים לכמה שיותר לקוחות, אולם הוא אינו משמש תחליף למפגש האישי השיחה הקלה או הדיון עם הלקוחות הקיימים או עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

תערוכות, כנסים וירידים – הדרך הטובה שלכם להכיר את הלקוח


כדי לחזק את הקשר ביניכם לבין הלקוחות שלכם, קשר, שבסופו של דבר, יביא לכם רווחים גבוהים יותר, מומלץ לכם להשתתף בתערוכות, כנסים או ירידים, המאפשרים את המפגש החשוב הזה. אם, למשל, אתם מציעים למכירה מוצר מזון מיוחד הנמכר בחנויות השונות, ונחשב למבוקש מאד, זה הזמן להשתתף בתערוכת מזון ולהעמיד בה דוכן או ביתן, שבו תציעו למכירה את המוצר וגם תוכלו לפגוש את הלקוחות השונים, הנוהגים לרכוש אותו בחנויות הגדולות. בדרך זו תוכלו גם לשלב טיפים, מתכונים ובכלל, ליצור יחס אישי עם הלקוח, יחס שמעורר לא מעט אמון וגורם גם ללקוח עצמו להישאר נאמן למוצר ולחברה שמציעה אותו. אם אתם מציעים שירות הקשור לחקלאות, למשל, כדאי לכם לקחת חלק בכנסים שונים, המתקיימים בנושא, כדי להיחשף לחברות אחרות ובעיקר כדי לחשוף את עצמכם לאחרים, וללקוחותיכם השונים.

כיצד לעשות זאת נכון


השתתפות בתערוכה, כנס או יריד חשוב שתעשה נכון. אם אתם רוצים לשלב דוכן או ביתן באחד הירידים הקרובים, חשוב שתכירו את קהל היעד שלהם. חשוב שתהיה נציגות מכובדת של אישיות אשר מקיימת אינטראקציה עם הלקוחות במשך תקופת היריד או התערוכה, כמובן לוודא שישנם כרטיסי ביקור כמו גם מידע כתוב על מוצרי החברה ואף דוגמיות של המוצר אליו נחשפו בפעם הראשונה. זוהי הזדמנות מצוינת לפרסם את המוצר או השירות שלכם באופן קצת אחר, ובעיקר בצורה נגישה יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה